"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

jag bli pepparkaka på sommaren, jag svär

juste, vad tycker ni om designen? den är inget särskilt men själv tycker jag den är helt K :) har lite smått lust att lägga upp bilder så ni får ganska random saker nu, ignonera människorna med på bilderna förutom jag ;)

meeh.. födelsedag.. ?

haha jag kusin och min vackra mormor, haha :D

  
typ på jacobs konfa
västkusten, hos vänner 2010-

monaco 2010-

gaha

hemmarö

moha kolla vad blond jag ser ut

nice, frankrike 2010

frankrike

shiieeeeeeeet fetto ben :O ser verkligen inte alls ut så i verkligheteen

i monaco.. asså veeeersta snobbarna där. eller nej de är fan inte snobbar, de är massmiljonärer. haha

satsarn Y

fan vilken blekfis :O

magrutor? nee ;D


bjuuuuuuuuuuuuuuuuuder, fast jag ser fett fet ut :O

nåt väldigt random

mwaha..

hejdå, ska kolla på ty nu.. haha kul fredag :d men kommer chilla med en skål popcorn i handen.. helt rätt!

Kommentarer
Postat av: Karolina

DU ÄR INTE FET!

2011-01-14 @ 19:05:04
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: issa

fett sööööt du e älskling:)<3<3

2011-01-14 @ 20:14:54
Postat av: Bella

Asso du e serisöt olagligt söt! Inte bara liiiite avensjuk, haha <3

2011-01-14 @ 21:04:02
URL: http://isabellahulten.blogg.se/
Postat av: Julia

Fina bilder :) Va också i frankrike i sommras (va i nice) vi åkte med tåg till monaco xd

2011-01-14 @ 22:25:53
URL: http://wiithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0