"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hemma

(shenare, har mått ganska dåligt på sistone. mår illa jätte ofta och har helt tappat lusten att äta, dvs att jag mår illa av att se mat. dessutom har jag huvudverk 24/7 och känner mej yr jämt . inte bra :( aja, så om jag inte bloggar så mycket är det därför.. ¨¨)
MEN JUST NU ÄR JAG VÄRLDENS LYCKLIGSATRE MENISKA!!! VET NI VARFÖR? JO FÖR ATT JAG OCH KIMSY SKA BLI GRANNAR IGEN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SHOOOOHO , I'M A HAPPY GIRL NOW :)
ska ner och käka nu, bloggar mer sen. juste ska tacka ALICE NILDEN min älskling för att hon bloggat åt mej. massor av kärlek till henne :)
happy girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej :)

Tack så mycket! Självklart ska jag ta mig en titt i din blogg också :D

2011-01-02 @ 22:02:43
URL: http://eveeliiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0