"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

svaren på kommentaren (:

hihi där rimmade jag allt :D aja töntig som man e ska jag svara på alla era frågor. (:
(namnen är i caps).

HEJ : är du oskuld?

svar: stolt oskuld^^

 : vem är jonathan, din pojkvän eller bara en kompis

svar: han e min pojkvän, eller han e ju en kille och han e min vän. så pojkvän :)

... : Är du oskuld ? om inte, kan jag fä en ? och en sista, ur ofta använder du string ?

svar: fortfarande stolt oskuld^^ och nej du får inte ta den anton -.-  det bror på vad man har på sej

KARRO : är jag snäll? tycker du att DU är snygg? tycker du att JAG är snygg? borde vi träffas oftare?

svar: as taskig  :( driver :) jätte snäll . jag tycker jag inte är så snygg. söt. men det bror på hur jag sminkar mej också ;) du är fin och söt :) . vi borde defenitift träffas oftare!

J : är du tsm med jonathan?

nej. det tror jag inte iaf. men vi har strulat fast vi e inte tsm (?) :)

ÁNONYM:  hur många string har du? tillåter dina föreldrar det?  ifall inte vad skulle dina föreldrar tycka om dig?

jag räknar inte direkt. jag frågar inte direkt. jag undrar inte direkt .
DIREKT! :)

issa : Älskar jag dig?? <333 Är du den sötaste på jorden?  Kan du göra nått i veckan?

svar: över allt annat (; mnja det skulle jag inte påstå tyvär :( är tyvär fullbokad men nästa vecka kanske.

anonym: har du fått din mens?

svar: privat?!

... : hur ofta pullar du?

svar: hahahahhah

 : vad använder du, tampong eller binda?

svar: varför vill du ens veta ?

... : Kan inte du bli lesbisk ? Skulle va sjukt kul att ha en lesbisk kompis :D

svar: kan inte du (anton) bli hetro? skulle va sjukt kul att ha en hetro kompis :D





de var allt tror jag :)




jag just nu :)
skriv vad ni heter ist för anonym era töntar ;)

puss hej nu ska jag dra te träningen
ps. jag vet att ni älskar mej ;)


Kommentarer
Postat av: Anton :@

Eyyy, dåliga svar >:(

2010-09-03 @ 18:23:57
Postat av: Alice

Hahah, anton jävla pervo!

2010-09-04 @ 16:08:14
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0