"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

kreativitet -

hej hej :)
gjorde en ny kategori igår, kreativitet. kommer typ
bara lägga in text om kreativa saker ^^^höh ö x)
aja, va med mimmi och alice idag, blev inge bad drf
ingen orkade ;P men ist tvingade jag dem att hänga
till roslagsnäsby , haha elak man e :D jag typ köpte
´garn sen drog vi. vi åkte tillbaks till täby och drog
runt lite. mimmi köpte en frapino, sen gick vi till donken
och ja köpte 2 cheesebörgare :D as gott faen :) alice
köpte typ en (?). sen typ gjorde vi inget, vi träffa jacob
och kevin på donken btw.


alla halsdukar har ja stöckkat + en mössa som jag inte hittar :S

värsta mys garnet jag köpte idag. alice ville köpa likadant men hennes kort funkade inte.

aja, pussar nu. ska sticka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0