"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hemma :) grattis fortfarande älskade julia lind!

´GRATTIS JULIA LIND FORTFARANDE!
älskar den där tjejern. kom precis hem,
har vart ute lite med smolle och teodoor
innan de var jag, alice, mimmi julia,
amanda , regina , olliver och elliot vid
ängsan . hade jeete kul :) vi typ gorde brasa
i ett omklädningsrum och käka tårta chips
och drack läääsk . julia mimmi smolle
och olivveeeeer bada. skit kalt faen,
haha aja de var min dag. skippa träningen
idag.. buusigt ..











tog tyvär inga bilder från idag men kommer nog en bild bomb på facebook
och alice  blogg typ.. tror jag

hejdå :) nu ska jag njuta av min fredags kväll framför tvn :)

ps. äääälskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0