"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

grönalund + ingen kö = insane 4 gånger irad..

grönalund va as bra! sista timmen vare ingen kö
så jag och julia åkte insane typ 4 gånger irad, utan
att behöva flytta på fettet. söft. jag alice my och
julia gick också in i spökhuset. fifaen a äckliigt asså!!
vi bad typ gubben i saken säga åt nåra flera att komma
för vi våga inte gå själva, ja typ tog tag i nån killes tröja
så han ''skyddade'' mej från alla otäcka monster. haha
alice och my sprang ifrån oss och jag och julia blev skit rädda
så vi satte oss i ett hörn och grät, spök tjejn som skrämde
livet ur oss bah; - asså tjejer, vi e bara på lotsas. vi är inte
riktiga spöken. vi kan gå igenom det här tillsammans, så
kan ni hålla mej i handen om ni blir rädda. haha aa
eller hur. hålla spöket som skrämde skitet ur mej^^ 
haha patetiska som man e x)

nu är jag iaf på allmänt dåligt humör..

typiskt jävlapissarförärmitlivsämst humör

Kommentarer
Postat av: issa

visst ere läskigt, det är typ asmörkt där och man vet inte var dom där jävlarna är! haha jag höll fast vid nån turk ;) <33333

2010-09-25 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0