"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

bilderna som dampa imorse (:

idag efter skolan som sluta 13.15 (Y) drog jag, alice mimmi och elliot te täby :) vi gjorde inte så mycket. köpte godis, sen skulle alice gå te sin sjukgymnast. då gick jag och mimmi in på HM :) haha elliot väntade utanför^^
sen rusade jag till bussen. mihihi
bilderna som jag skulle ladda upp imorse funkade ju inte så här kommer dea (:
min before and after imorse :)

BEFORE







AFTER






svara ärligt. är jag finare utan smink? eller ska jag forsätta sminka mej ? :S


JUST NU


suddig men den bjuder jag på (;




outfitten :
vit långärmad tröja. HM
börkblåa aspen mjunkisar. HOMERUN





puss hej nu ska jag kolla på film (Y)

Kommentarer
Postat av: Karolina

UTAN SMINK! Du är mycket mycket inare och sötare utan smink! smink suuuger! :D så sluta med det, tycker jag :)

2010-09-02 @ 21:16:07
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser lika dan ut?

2010-09-04 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0