"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

en dag kvar people!!!

bara en dag kvar tills jag åker till london!
ouuff gu så söft :) kommer shoppa myyyycket
nu är jag på tennishallens sega box dator x)
är en sån där vit, stationär skitstor data med
as shocka knappar :D
men min träning börjar liksom om 1 timme *~*
den här datan har knappast webbcamera så de
blir lite svårt att ta bild på min outift ;O efter träningen
kommer mami och hämtar mej och skjutsar mej
till gitarren, har en timmes lektion idag! shoooho :D
blir nog ganska dålig uppdatering för när jag väl
kommer hem så måste jag skriva klart min uppsats ..

SVAR PÅ KOMMENTAR TILL RÅBÄRT
haha det var ju bara du som slog mej ;)

svar: damm it, dem borde skaffa en till sån där dag :D

men ska ttyp dra nu people. hejdå
bild från arkivet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0