"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

A U S T R A L I E N

saknar jag jätte mycket nu när jag
bläddrar igenom gamla minnes bilder..
för alla er som inte fattar vad tjejen
 snackar om , så kan jag säga att jag
bott i australien i 2,5 år. från 2006 julen
till sommar 200
8.

dessa stränder levde jag på..


laguner och vit sand

våran bil då, en svart toyota med 8 säten och gps.. (Y)


seaworld. de här är bara en liten andel och hela parken

orkar inte ladda upp mer nu. är sjuukt trött. juste hade ju klassfest
idag. de var väl helt okey :) haha mimmi blev lite viild och fick sej
några strul, eller haha dem betydde ju inge men ändå :P haha mee
2 8) okar seriöst inte skriva mer. hejdå det var allt för mej

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0