"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

you give it all when you're young and want some

hey hey people,
kom hem typ en halv timme sen. har varit med mest smolle och mimmi och alice, sen har vi träffat några :)
min dag:
börja typ 9 och gick i tråkig skola .. llalalala
efter skolan gick  jag alice och mimmi och träfade smollen. vi åkte typ till täby och sen hem till mimmi och åt nudlar på mimmis rum, och ''pluggade'' matte. sen skulle typ vi dra så mimmi följde oss til bussen och så såg smolle att den kom så vi (jag med sämsta kondisen) fick springa skiten ur oss ... :) vi väntade i täby med alice för hon skulle ta nåt tråkigt tåg , och då träffade vi rebecka, sofia, sofia, adrian och ida. vi tog massor tuggumi av telefonen . mhhm
sen tog jag smollen och rebecka 616 till erikslund, och gick till hennes mammas hårsalong och dansade (?) haha sen tog jag och smolle 611 hem till älskade kyrkbyn. planerar grejer för torsdag.. (:
så här såg jag ut idag


outfit-
linne - hm
jeans - jc
bälte - ?

juste, hade typ franska prov idag. gick rätt sp bra tycker jag :)

heydå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0