"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

snabbis

hey hey folket på andra sidan skärmen :)
har varit i täby med mimmi och träffade smolle, nån isabelle, typ nån som hette ebby (?) och nån till osm jag inte kommer ihåg. vi var lite med kevin och träffade emma och lucas, nadia och rebecca. är inte 100 på alla namn med typ x) ? sen när vi var vid hemköp, såg mimmi paulina och sara då gick hon och hälsa och jag också :). sen gick vi te bussarna och jag fick två godisar av sara! fett schööst (: sen åkte dem med 615 och jag tog 605 ttill gribbylund södra för att byta till 610, sen 611. på bussen mötte jag lanna och ivana och vi snackade lite (: sen åkte jag hem och när jag bytte till 616 vid hagmo träffade jag min käre broder och felix på bussen. sen gick vi hem :) det gjorde typ min dag ;) nu sitter jag och facebookar och bloggar, ska gå ner och dricka nåt snart är as törstig!
lite senare ikväll kanske jag ska träffa cojen (: tror det iaf, blir nog vid sisådär 8.


outfit- (fast hade ett par andra jeans förut)
linne - hm
jeans - jc
tröja - hm typ (?)

ouuuff !

nu ska jag gå ner och käka hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0