"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

mys kväll med caroline

barambambam bam baaaaaaa

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
Jag är en flummig 13-årig tjej som har den här bloggen. I bloggen skriver jag om allt möjligt och lägger upp bilder som jag har tagit. Jag gillar att lyssna på musik, spela gitarr, fotografera, skriva, läsa, fixa med Photoshop och att vara med kompisar. Jag gillar Avril Lavigne och massa annan musik. Jag gillar inte maten i skolan och falska människor. Hoppas att du gillar bloggen.


orkar inte fota dagens outfit. men hade jeans och en brun/grå tröja från the sting.
har tränat och nu är jag hemma. fyfaen vad jobbigt det var! 10 x 100 m crawl max!
omgaaash jag dog. ska laga lite mat nu och sen kolla på nån bra film. inga kompisar
ikväll.. bara jag , och en STOR påse chips (Y)
(:
heeejdå nu är jag hungrig

okey lite egopics men det går ju inte at leva utan!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Yeeeh, vann jag!? YÄÄÄH! :D

2010-11-12 @ 21:00:26
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0