"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

my sister's keeper

är så jävla sorglig. slog på tvn för se om de var nåt bra på. den slutade kl 9 på kanal + first, jag vet inte hur många gånger jag grät. AS SORGLIG. fast skit bra också, den handlade typ om en tjej som får cancer typ vid 4 års ålder, hon får ett syskon som ska ge henne organ och donationer och sånt. men hon vill inte donera mer, tror alla, men det finns en hemlighet bakom allt. måste ses!


sjukt bra
nu sitter jag framför datan i köket och gör typ ingenting.. :) vad gör ni då? (: naathing . chattar lite med cojen, haha min käre broder har lite kompisar här hemma. men de är på övervåningen och nu vågar jag inte gå upp längre x) fånge i mitt eget hur.. låågt

nu ska jag fortsätta chatta med cojen, vara lite social (: heejdå

bild från arkivet - gaaammalt! jag smollen och vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0