"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

i'm that little bit of hope, when my back against the rope

hey people :)
var i täby med alice idag , men vi gjorde typ ingeting haha. men när vi var i hissen kom sofia och jacob in, jacob börja snacka om något men precis när han skulle säga gick vi ut för vi skulle gå av. sen dess har jag ångrat att jag gjorde det och ville höra vad han sa för de handla om mej x) F A I L U R E . hah men måste få tag på honoom lite senare. nu sitter jag här hemma i data stolen (Y) fett tråååkigt. och damm it smolle har fått utegångsförbud så kommer nog inte få träffa henne heller :(
bye bye suckers

Kommentarer
Postat av: Helena

Vare kanske dig man såg i Ica Kvantum ? :O :)

2010-11-06 @ 20:27:45
URL: http://onormalaungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0