"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hemma sucker's (:

japp, kom hem en liten stund sen (: har somsagt varit i stan och solna och vallentuna typ ?
min dag: tog bussen till täby och träffade mimmi. sen åkte vi till mörby och bytte till tunnelbananen till t-centralen. vi hll på att ta fel tunnelbana, båda har ju sämst lokalsinne x) (no affence mimmi) men sen skrek en snel tant bah: tjejer, det tråget. och pekade på de andra tåget som vi höll på att ta först. haha vi sprang ju framoch tillbaka sådär och dem på tåget tänkte säkert: fan vikka ungjävlar. x) hihi sen åkte vi (jag mimmi julia och evelyn) till plattan och träffade alice och vilma där. sen drog vi runt lite här och där och käka på donken, där julia började flörta med en sexig gammal gubbe x), .
sen gick vi in på nåt spel ställe och jag börja lana lite cod :D haha stackas killana bredvid mej, typ  blev trakaserade av mej x) sen tog vi nån buss(?) åkte till solna med blå linjen och evelyn träffade lite kompisar. busigt. sen tog vi en buss till danderyds sjukhus och vi tog 610. jag och julia åkte till vallentuna och träffade filip. vi drog runt i allentuna centrum . sen åkte jag hem. måste dr a nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0