"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hej dålig uppdatering

ledsen, men bjuder på dagens outfit från igår och idag ! (:
I G Å R

outfit -
tröja - hm
jeans - primark, london

misslyckad

I D A G

ignonera mitt face! men outfittan iaf
jeans - primark
linne - hm
jeans skjorta - jc
väst - the sting, london
halsband - ur och penn

asså whaat ?! tagna imorse

haha jag ser ut som en kineess
:D

M I N  D A G

gick i tråkig skola, vår lärare är dum i huvet och trodde vi sluta halv 2 så vi slutade en halvtimma tidigare :D jag mimmi evelyn och alice satt kvar i 30 minuter typ, sen drog mimmi till gribby. då satt jag evelyn och alice kvar och typ var as konstiga och apade oss x) sen slutade julia och då drog vi till Kista centrum., :) vi typ gick in i massa affärer och det var en jätte snäll tant som gav oss gratis te och på cubus fick vi gratis godis, JÄTTE GULLIGT AV DEM! sen gick vi till donken och käka. alice och evelyn drog, jag och julia tog bussen till mörby station. då visste inte julia vart vi var för det var inte mörby centrum så JAG fick gå runt och fråga lite rändom folk hur man gick till danderyds sjukhus. vi typ sprang hela vägen (tog typ 2 minuter) haha snacka om sämst kondis julia har :D fick ju släpa henne x) sen iaf tog jag bussen till visinge och träffade cojen. sen åkte jag hem med en isklump till kropp., :) har käkat och nu sitter jag och lanar facebook :D awsome (:

klicka någonstans i denna text för att komma till en as fin blogg ! (:

hejdå! liten uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0