"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

Fuck No - Fuck Yes

NO


- RnB musik, visst vissa låtar e bra men alla tror att de e as coola som lyssnar på jobbig musik. men liksom akon börjar bli gammal, eminem är ju bara jobbig, javet att han e rappare, adam tensta har alltid sugit.

- att höstlåvet nästan e slut ! :O . känns som om jag inte har gjort någon ting och att höstlåvet är borta.

- att min spotify hackar och är cp

YES


- sidecut. asballt och känns som´sommar igen, as fint på mörkhårida tjejer .

- att jag inte blivit drabbad av ''omg jag är så cool som lyssnar på skit rnb musik syndromen'' ;) jag ääääslkar S A M S O N !

- att mina uggs är as sköna! äääslka uggs, men alla har dem så en liten diss för de. men dem är så gudomligt sköna! :D

de var lite av de jag hade på hjärtat . nu ska jag vara social mot min familj och gå kolla på tv ist :D

hejdå söta små saker framför dataskärmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0