"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

brudarna förfaen!

så alice kom iallafall och kolla på min träning och satt där, sen åkte vi hem till mej och käkade. sen kom smollen och mimmi pch vi satt vid bortet och snackade. sen gjorde vi iordning oss och så. efter det typ gjorde vi typ en jätte tråkig film (?) haha as tråkigt x) juste, smolle pajja mina brillor .. fuck you smolle :) sen gick vi ut , till ica. påvägen dit gjorde vi lite.. hm hm. på ica köpte alice tuggumi .. booring. sen ville mimmi träffa susanna så vi pallade iväg till runan pch träffade sophia och sussanna. vi typ stog där och prata, sen gick dem in  igen. vi typ satt där ute och frös jätte mycket .. smolle ville göra alkis test men sen kom hon fram till att hon inte vågade . möhö. vi frös as mycket så vi ringde arne och amanda och ellinor och frågade om vi fick komma till dem, men icke sa nicke. ellinor var i gribbylund, amanda var i england och arne svarade inte. buhu :( vi gick till hantverkan och värmde oss på deras toalett . sen gick vi hem och kollade på film och drack te. sen vid halv 12 drog smolle och mimmi och jag och alice var kvar. och nu sitter jag här framför datan :) orkar intre skriva emr haha hejdå puss

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0