"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

nu sticker jag :))

shue shue. igår va ja md alice, vilma och lydia och bada i sjön! :DDD dt va ganska kalllt men ja doppa maj :)) sen hoppa vi stutsmatta och drack smoothie :D. ida ska ja till lidköping. vi ska typ dit till min farmorn och farfar. hoppas dt blir kul, harr typ alla kussar där ;)  min mobikl kom in på laddning igår och har nt fått tbx den :( vi betala 800 spen för skärmen och så pajjar den igen -.-' aja. fuck the same shit :P nu väntar ja bara på att family ska bli klar så sitcker vi :)) kmr nog nt blogga så mkt i helgen bara så ni vet ;)

ska dra nu, mamma skriker :O  herrå<33

ps. min kompis alice hjälpte mej md min header D visst blev den bra ? <33



oh yeah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0