"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hej sholahopsan sa :DD

sha sha alla söta <3
ida hade vi sportsday i skolan :)) dt va ganska kul, man fick välja vikken sport man ville göra.l dt fanns '
löpning (springning) ftboll innebandy och basket . ja valde springning, man skulle springa 7 km. nu sitter ja i min militär stol och äe jävligt stolt' för ja kom ANDRA PLATS! ja stanna nt en änmda gång och fick 51.52 min på 7 km. har aldrig sprungit mer änb 5.5 km :O ;)
aja, vi sluta typ 11 men vi stack 12 ;) ja julia och smolle stack till täby opch drog runt lite :P ja köpte en smoothie och så gick vi upp och satte oss på 5mte våningen och flumma xd. men gaah jag blev lite pissed off på julia för hon drack SKIT mkt av min smoothie -.-'. vi träffa max, phom och benny . sen drog vi runt lite md jon (john)  love och deras kopisar som tkr ja äe helt pantad :P aja va ska man säga ?! xd. sen hittade vi några små pojkar (97 98) och ja följde efter som lite xd en hette typ cojen :P. aja han tkte nog också ja var ett freak xDDD.
nu har ja tråkigt och kanske ska ringa och snacka md johan elr johannes.. vi får väl se (slumpen kanske får avgölra). 

DAGENS :D
samma som igår shahaha så orkar nt lagga upp ngn bild :P

puss puss alla sötwa, kanske skriver ett inlägg senare ikväll <333












hahah snacka om EGO"

Kommentarer
Postat av: issa

e inte julia a tsm med cojen? ;) <33

2010-05-11 @ 08:15:10
URL: http://issasplace.blogg.se/
Postat av: mej såklart<3 carrow

vikken julia ? ja känner nt ngn julia a<3

2010-05-11 @ 12:20:28
Postat av: i s s a

julia andersson som spelar fotboll i IK FREJ <33

2010-05-15 @ 22:23:22
URL: http://issasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0