"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

you make me wanna die

hej, ledsen för dålig uppdatering men hann inte imorse med bilder för vakna en 30 min innan jag skulle dra, men aja jag tog bilder iaf ;)

outfit - (vet inte riktigt vad jag kollar på :S )
tights - primark, london
bas linne - hm typ (?)
vitt mönstrat linne - monki
kofta - dhio


nu är jag med issa och diggar lite musik :) vi har varit i kista centrum och köpt lite grejor :) om 1 timme ska vi gå på feeeeest :D vi just nu (:

(isabelle har inte på diademet för att det är fint, vi hittade det :D )

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Karolina

You Make me wanna die är en bra låt :) haha, lite random kommentar ;)

2010-12-03 @ 18:12:59
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0