"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

with my girlies

shena bloggen :)
är med alice nu hemma hos mej , vilma har precis åkt hem och smolle drog för typ 1 timme sen. idag efter skolan så drog jag , vilma och alice till täby och träffade smolle charlie :) det var lite awsome. sen sprang vi till bussen och på bussen träffade vi johannes, benny, battman och nån random som satt bredvid smolle . jag och alice kanske ska dra och kolla på bio snart för har studiedag imon! :D shoooho :) min vecka har varit beeeeest!

awsome va?

här kommer lite bilder från dagen (webcam menar jag då :) )
söt bild på vilma :)

vackert julia!

hejdå! kommer nog ett video inlägg snart tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0