"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

tidsinställt inlägg

JAPP, GÖR ETT JÄTTE FINT TIDSINSTÄLLT INLÄGG ÅT ER :) hinner nog inte bloggar imon bitti, eller jo jag hinner typ blogga as mycket för börjar kl 10 :D hihi men har inget att göra nu så bloggar lite :) idag sluuuuuutar jag :D as glad :)
efter 11.15 är jag fri! :) aaaaaaaaas glas faen :D efter skolan ska typ jag och alice, mimmi ,smolle  kanske evelyn julia vilma göra något såhääääääääääääääääär kul :) kommer bli skit najs :D
detta kommer jag nog ha på mej
bilder på mej just nu
outfit -
jeans - primark, london
magtröja - jc
guld stilett + platå skor - hm
my darlings ! <3
nu ska jag duscha pussar !
ps. blir ingen vidare uppdatering imon efter morgonen, blir nog sent och sover kanske borta hos någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0