"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

sweetie, i'm hooome

är hemma nu, kom hem typ 30 minuter sen :) hade ''samtal'' med rektorn i går som sagt om vissa saker. aja får väl se hur det går, finns en chans att jag vill byta skola..,

FREDAG : har 2 prov imon och 1 glosprov. TOPPEN! ska jag typ gå i skolan och slutar kvart över 1 :D sen äre typ nån grej med tjejerna i klassen att vi ska typ snacka om blablabla orkar inte bry mej . fast skippar nog det :D istället åker jag till kista med issa och går runt lite och ska köpa present till emelie som har fest på kvällen. :)
awsome så nu vet ni hur min fredag ser ut (Y)




hejdå

JUSTE! KOLLA IN EVELYNS BLOGG ! EEELSKAR DEEJ :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med bilder :)

2010-12-02 @ 17:53:20
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: |A l i c e|

nej för du har ju kvar sittning med mej !

2010-12-02 @ 18:07:23
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0