"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

storhandlade idag på ÖochB med mimmi och alice .. :D

idag efter skolan drog jag , alice och mimmi till täby för mimmi skulle spärra upp hennes bankkort, sen tog vi 615 möt löttingelund med tanke att den skulle ta oss ända till arninge. men icke ssa nicke och vi hamnade helt plötsligt någonstans i lötteingelund (?) vi försökte typ få lift till arninge men det gick inge bra.. hihi jag och alice bjöd på och och strippade för bilisterna :D de var säkert länge sen de ''fick något'' x) hihi mimmi skämdes jätte mycket över oss :) :) hihi sen kom vi till det himmelska riket ÖochB :) !
efter typ 1 timme på ÖochB hämtade in pappa mej och vi drog till täby centrum för att fixa mina skidor , sen åkte jag hem :) nu sitter jag här och det var lite av min dag :) :)



bilden längst till höger, det kallas att ragga ^^



han´dlar om att BJuda på SIg

mimmi och alice satsar :)

efter storshoppingen bestämde vi oss för att fika precis utanför kassorna^^

my darlings

hardcore


en bild på det jag hade på mej :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0