"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

lite kort fakta om mej

jag heter Caroline Maria Gunhild Öster

jag är född 11 augusti 1997 (som 5 andra jag känner gör)
jag bor i täby kyrkby just nu
jag är född i USA, california . jag bodde där mina 2 första år
jag flyttade till Australien när jag var 8 år och bodde där 2,5 år
jag pratar flytande engelska (och svenska?)
jag simmar , spelar tennis och golf. och gitarr
jag tränar ca 5 gånger i veckan på vintern och 6/7 på sommarn
jag går i engelska skolan i täby, med mina några av mina bästavänner, alice, daniel, mimmi, vilma, julia och evelyn
jag gillar att vara med kompisar, åka hem till folk, skriva låtar, chilla, kolla på film (?), bada och shoppa
jag gillar julia smolle.. hon är väldigt .. cool..
mitt andra hem är nog hos alice, sover ofta hos henne, älskar henne mycket:)
jag har varit kär
jag har blivit dumpad
jag har dumpat
det var lite om mej :)
¨
juste, skulle egentligen träffa cojen nu, fast det blir nog inte så
älskar dej§

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej också bebis (:

Btw vilken fin bild.. ;

2010-12-18 @ 10:59:45
Postat av: charlie

Du e oxå cool öhöh :) <3

2010-12-19 @ 12:53:20
URL: http://juliasmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0