"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

kolla vad jag har fått!

 

beställde skolkläder strax innan höstlåvet, en grå mjukiströja i storlek S (small) :P . när jag hämtade ut den idag och testade den märkte jag en sak... den var såHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stor! :O gigantisk fan! visst jag är kort och liten men inte så jävla litet ftw :O aja den var as mysig så kommer ha den as mycket ändå :D


här kommer 2 mycket fina bilder från idag på tekniska

vackert elliot (y)

min träning idag är mellan 18.00 - 19.45 Har landträning innan och styrkepass efter :O kommer bli as jobbigt kan jag säga er :D aja sånt får man ta om man ska bli smal , true true :P  nu ska jjag sätta igång med en SO läxa och sedan käka något gott :) ni får hare, 

P U S S !


Kommentarer
Postat av: smolle

Ja vi måste träffas snart, jag kan på fredag :) <3

2010-12-08 @ 18:33:57
URL: http://juliasmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0