"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

hemma men grymt trött så orkar inte röra tanjenterna, okej fail det gör jag nu men hihi skit samma x)

när kom kom hem fick jag värsta julkänslan när jag såg att det hade plysslats hemma :)
hihi :)
bilderna från dagens

mimmi har fått världens sötaste kattunge också .. :)
vrid på huvudet..! är grym på att steka egg :D
vi hade ganska hög musik.. :D
alice pwnar på max data
alice i mimmis löshår
hemma hos paulina
skit ful bild på mej men aja
typ as mycket bilder på mej men det handlar om att bjuda på sej :)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

Vinnaren av dagens blogg är utsedd. Kolla om det blev du, om inte har du en ny chans om en vecka :)

Kramar

2010-12-12 @ 00:29:52
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0