"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

För bloggen: Shena Shena bloggen:) nu kom precis rasmus och felix, Najs Najs! :) idag åkte jag bara slalom, är skönt fan! Hade en instruktör också, eller bara i en timme dåra. Sen drog jag och pappa hem och käkade lunch. Jag var as trött så råkade...

För bloggen: Shena Shena bloggen:) nu kom precis rasmus och felix, Najs Najs! :) idag åkte jag bara slalom, är skönt fan! Hade en instruktör också, eller bara i en timme dåra. Sen drog jag och pappa hem och käkade lunch. Jag var as trött så råkade somna:p sen när jag vaknade igen vid 3 tiden, så kollade jag och jacob på tv och chillade;) sen vid 4-5 tiden drog jag och mamma ut och åkte lite i backen, kvällsåkning idag:) var as Najs för var Skit mycket puder snö, och helt ensam i bäcken! Aaaaaaawsome:) ska dra nu, hejdå pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0