"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

chill dag och ingenting efter, men snart kommer isabelle och hon sover här .9

JApp ISABELLE KOMMER TYP EFTER MIDDAN HON SNART SKA KÄKA.
idag efter skoloan drog jag och mimmi till täby och vi gjorde typ ingenting förutom att käka på donken och leta efter klänning till mimmi. nu är jag hemma och chillar i mjukiskläder, ska gå ner och dricka snart :)
detta hade jag på mej
stickad tröja - mormor har stickat :D
nylonstrumpebyxer - hm?
baströja under - primark, london
knästrumper - primark , london
är inne på facebook och snackar med  trevligt folk och kollar lite klips på youtube, haha fett egd asså. kolla på detta :P
haha
''vad är det du har som inte jag har?''
''tjadu, det får du fråga din fru ''
haha fett ägd peter jhide ! :)
ska tagga nu hejdå chilla gal1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0