"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

shopaholic


hemma från stan nu. fyfan va nice asså (: gick till typ 14 affären :D äälskar monney ;) aja iaf bildbomb från shoppingen snart. nu gör jag typ ingenting , är jätte trött i bena . jag och anna möttes vid stockholm östra. sen gick vi och tog tunnelbanan till östermalms torg typ, sen gick vi på kungsgatan och spräckte nollan på bikbok. sen vandrade vi vidare mot sergels torg hötorget plattan och så käka vi frymt gott asiatiskt. blablabla blablablaaaa . aja, ni får bilderna nu :)



 fråga mej inte vad jag gör ^^

 



 
jeans skjorta . JC 400 :-


skjorta . ginatricot 199:-






kort munkjacka. bikbok 49:- (rea)




brun munkjacka. DHIO 149:-




mörkblå trekvarts ärmad tröja med spets + puffärmar. HM 99:-


vitt linne. MONKI 149 :-
nyon rosa midje kjol. MONKI 60 :- (rea)




korallfärgad långärmad. bikbok 29 :- (rea)


step strumpor. ÅHLENS 39 :-





 nämen där e ju jag! :D


är tok kär i min nya väska :) ACCENT 400 :-

är tok nöjd med allt jag köpt. tack anna för den jÄtte fina presenten!
puss hare bra :)






Kommentarer
Postat av: AMANDA

Fina saker! (:

2010-08-29 @ 19:22:02
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0