"> MITT NAMN ÄR CAROLINE -

en hungrig caroline + plättar = tummen upp

fyfan va gott med plättar :D ooomg älskar det ! skoldagen idag var inte enligt schema, vi gjorde bara lite saker :)
på morgonen sa dem att vi skulle ha skolfoto!! ja ba vafan ! för ingen hade sagt nåt :( men som tur var regnade det så vi kunde inte fotas, ( vi fotas utomhus ) . haha tur de, vi fotas imon ist :) vet inte vad jag ska ha på mej :S jag har en fin top men vet inte vad jag ska ha för byxor :O för de är förkalt att ha shorts och lång jeans öassar inte :( aja får hitta på ngt ;)

outfittan för idag

 fast med bälte :)

 den kanske jag har imon, eller så tar jag ungefär en likadan ;)



jag just nu, jätte fin javet :)

puss hej hare gött

Kommentarer
Postat av: ~

Ahhh! Carro Bajsa på dej va sööööt du äe!!!<3

2010-08-25 @ 18:47:45
URL: http://anilden.blogg.se/
Postat av: caroline :)

hihi :) du är inte så dum du heller ;) puss

2010-08-25 @ 21:15:53
Postat av: ~Ailice~

HAHAHHA PUSS PÅ DEEEEEJ!

2010-08-25 @ 21:18:27
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0